Image Map

9.01.2013

Day 9


Day 8 - My favourite book


Choosing my favourite book is a really difficult task, because I don't have one favourite. I like Crime and Punishment, Plague, Harry Potter, books write by Dan Brown and many, many others. 
So on photos you can see as many as three books: Emperor by Ryszard Kapuściński, Plague by Albert Camus and Plate to Pixel by Helene Dujardin. 

Forgive me these photos (again not one, but several...) - a real piece of junk (no longer piece of junk...I'm "making progress")

* * * 

Wybranie mojej ulubionej książki to naprawdę trudne zadanie, gdyż nie mam jednej, ulubionej. Lubię Zbrodnię i karę, Dżumę, Harry'ego Pottera, książki Dana Browna i wiele, wiele innych.
Dlatego na zdjęciach widzicie aż trzy książki: Cesarza Ryszarda Kapuścińskiego, Dżumę Alberta Camus i Ujęcia ze smakiem Helene Dujardin.

Wybaczcie mi te zdjęcia (znowu nie jedno, tylko kilka...) - istny gniot (już nie jeden..."robię postępy")






6 komentarzy:

  1. Oj tam się przejmujesz, ładne zdjęcia są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest :) Ja bardzo lubię książki autorstwa Fannie Flagg, dużo czytałam Agaty Christie, Charles Martin też jest ok i jeszcze wiele wiele innych:) Aktualnie czytam "Alibi na szczęście":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Też mam ochotę sięgnąć po Agatę Christie :)

      Usuń
  3. Robisz bardzo ładne zdjęcia :)
    Z miłą chęcią będę tu często zaglądać. ^^

    OdpowiedzUsuń