Image Map

5.01.2013

Day 5

Day 4 - Fruit

Today's photo was made in the night. Sure you ask me - why ? Well, because during the day I would not have time for its execution and to add this post. 
So I made photo after midnight (I felt like a ninja spreading tripod and production props in the kitchen - all I had to do very quietly to not to wake up anyone), quickly dropped photos to the computer, wrote this post and planned to publish it. Thanks that I could easily devote myself to learning during the day and nothing will distract me. 

* * *

Dzisiejsze zdjęcie powstało w nocy. Pewnie zapytacie mnie - dlaczego ? Ano dlatego, że w dzień nie miałabym czasu na jego wykonanie i na dodanie posta. 
Więc zdjęcie wykonałam po północy (czułam się jak ninja rozkładając statyw i rekwizyty w kuchni - wszystko musiałam wykonać bardzo cicho, żeby nikogo nie obudzić), szybko zrzuciłam zdjęcia na komputer, napisałam tego posta i zaplanowałam jego publikację. Dzięki temu, w dzień, spokojnie będę mogła poświęcić się nauce i nic nie będzie mnie rozpraszać. 



6 komentarzy:

  1. Super zdjęcie :D nie powiem, że smakowite, bo mi ten owoc żadnych smaków nie przypomina XD ale kolorystycznie mi się podoba, a i kompozycja bardzo fajna.
    Hmmm... talerzyk stoi na desce do krojenia, czy na jakimś stole? xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie u mnie dzisiaj kupili mandarynki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM MANDARYNKIIIII! <3 :))))))))

    OdpowiedzUsuń