Image Map

4.01.2013

Day 4

Day 3 - From a low angle


Drownisess overwhelmed me today, I have no desire for anything - all I want for today is sleep *.* (I know that I shouldn't but today I didn't learn. Simply closed my eyes and I read one page four times and I still don't know what writes on it - so I found that today's "learning" doesn't make sense). 
As to the snow which I mentioned yesterday - of course it doesn't have it today...even at night it was not. 
The weather is truly autumn - rain, gray - slob in one word.

What tempted me to take the two of these difficult topics photos at the beginning  - I don't know >_>

* * * 

Senność mnie dzisiaj ogarnia, nie mam na nic ochoty - jedyne czego chcę to spać *.* (wiem, że nie powinnam, ale dzisiaj się nie uczyłam. Zwyczajnie zamykały mi się oczy, a jedną kartkę czytałam cztery razy i nadal nie wiedziałam co na niej pisze - a więc stwierdziłam, że i tak nie ma sensu się "uczyć").  
Co się tyczy śniegu, o którym wczoraj wspomniałam - oczywiście, że go dzisiaj nie było...nawet w nocy go nie było. 
Pogoda jest iście jesienna - deszcz, szaro, ponuro - ponuro jednym słowem.

Co mnie podkusiło, żeby wziąć sobie dwa takie trudne tematy zdjęć na początek - to ja nie wiem >_>

4 komentarze:

  1. Wow @-@ genialne zdjęcie! podobają mi się takie tajemnicze. brawo ;) pięknie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem.
    pogoda chyba wszędzie tak sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję Ci bardzo :* Na pomysł wpadłam jak zwykle w nocy, ale zrobiłam je w dzień xD
      Nom, chyba tak :<

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie, ma w sobie coś:) U mnie dzisiaj wyszło słonko, jednak chyba nie na długo :(

    OdpowiedzUsuń