Image Map

30.01.2013

Day 30


 Day 29 - Heart

The last two days I've added photos were not satisfactory. I am very sorry for you for this, but I had a worse time - even the photos I failed miserably.
But as of today I promise to improve. As compensation, I have for you today some more pictures.

Today, the penultimate day of photographic challenges. I decided to take a more such challenges in February - cool thing. I publish this list on 1st February .

Terrible weather - wind, rain and sleet. It is awful! I want to go back in winter :<

I noticed that the blog appears a lot of pictures of food. You like that? What do you think about it? 

* * *

Przez ostatnie dwa dni dodawane przeze mnie zdjęcia nie były zadowalające. Bardzo Was za to przepraszam, ale miałam gorszy okres - nawet zdjęcia mi  się nie udawały.
Ale od dzisiaj obiecuję poprawę. W ramach rekompensaty dzisiaj mam dla Was trochę więcej zdjęć.

Dzisiaj przedostatni dzień fotograficznych wyzwań. Postanowiłam zrobić sobie jeszcze takie wyzwania w lutym - fajna rzecz. Listę taką opublikuję 1 lutego.

Pogoda okropna - wieje, pada deszcz lub deszcz ze śniegiem. Okropnie jest ! Chcę z powrotem zimę :<

Zauważyłam, że na blogu pojawia się dużo zdjęć jedzenia. Podoba Wam się to ? Co o tym sądzicie ? 
 
 

Wstałam rano, wyjrzałam przez okno - a tutaj gołąbek.
Sięgnęłam do szafki po aparat i udało mi się zrobić mu kilka zdjęć :)
  

Moje dzisiejsze śniadanie / My today's breakfast

Coś na "potem" / Something for "later"



4 komentarze:

  1. Super te wszystkie Twoje zdjęcia. Mmmakrela <3 dobre jedzonko dziś miałaś widzę.
    Wyzwania to bardzo fajna rzecz, racja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dziękuję Ci bardzo :*
      No nie wszystko było na dzisiaj xD

      Usuń
  2. Makrela <3 Jedzonko jest dobre:D:D:D Ja czekam an wiosnę...

    OdpowiedzUsuń