Image Map

19.01.2013

Day 19

Day 18 - Something green

Yeah, you can good see - I still have a Christmas tree. Although this is no longer a big tree, but my little Christmas tree, but still always something (would have to undress it I think). Somehow I already don't feel Christmas atmosphere ... as shame, because it was very nice.

Today, despite the mega-giant laziness I forced myself  to learning something. It was difficult, but I managed it! I learned part of the planned material from the social science and history, and I've done the tasks of social science. I had planned for today have done Matura sheet of social science and read a few topics from the history of the additional books, but no - well, there was not enough time.
But no worries - I'll do it tomorrow. 

* * *

Tak, wy dobrze widzicie - mam jeszcze choinkę. Co prawda nie jest to już duża choinka, tylko moja malutka choineczka, ale jednak zawsze coś (trzeba by rozebrać chyba). Już jakoś nie czuć atmosfery świąt...a szkoda, bo było bardzo miło.
  
Dzisiaj pomimo mega-ogromnego lenistwa zmusiłam się jakoś nauki. Było trudno, ale udało mi się ! Nauczyłam się zaplanowaną część materiału z wos-u i historii oraz zrobiłam zadania z wos-u. Na dzisiaj miałam zaplanowane jeszcze zrobienia arkusza maturalnego z wiedzy o społeczeństwie oraz przeczytanie kilka tematów z historii z dodatkowej książki, no ale cóż - czasu nie starczyło. 
Ale nic straconego - zrobię to jutro. 
 



8 komentarzy:

  1. Aww choineczka <3 śliczna.
    nie opłaca Ci się już rozbierać tej choinki xd tylko 11 miesięcy do Gwiazdki ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam jeszcze choinkę i trudno będzie mi się z nią rozstać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też właśnie z tego powodu jakoś trudno zabrać się do jej rozebrania :<

      Usuń
  3. Hi! Amazing Blog! I have a similar photo project:D Check out if you want:D http://harmatipetra.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jeszcze mam o dziwo, bo tata zawsze szybko rozbiera. Kocham atmosferę świąt, np. w centrach handlowych te wszystkie ozdoby i świąteczną muzykę, świąteczne filmy w tv:):)

    OdpowiedzUsuń