Image Map

15.06.2013

Day 166

Three of a kind

Today I spent the whole day taking pictures, and then to their processing. Then again for taking pictures, and then again on processing. So (as you can see) I did not do anything today, but I was responsible for photos.

* * * 

Dzisiaj cały dzień spędziłam na robieniu zdjęć, a następnie na ich obróbce. Potem znowu na robieniu zdjęć, a potem znowu na obróbce. Czyli (jak widzicie) nic dzisiaj nie robiłam, tylko zajmowałam się zdjęcia. 











































































4 komentarze:

  1. Wow *-* ale dziś zdjęć, każde perfekcyjne <3
    nie da się wybrać najlepszego z najlepszych.
    Zawsze przeglądam zdjęcia w lightbox i fajny początek, nie patrze na miniatury, a tu nagle kura XD się zdziwiłam, bo tego się nie spodziewałam.
    Dzień spędzony na robieniu zdjęć, to udany dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww, dziękuję Ci bardzo :*
      Hahahaha, z tą kurą toś mnie zabiła. Się śmiałam jak głupia xD
      Zgadzam się :)

      Usuń
  2. Ale z tego co widzę było warto! Kilka perełek wśród tych zdjęć wypatrzyłam ♥ &pycha koktajl! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak, było warto :D
      Dziękuję Ci bardzo :*
      Oo tak. Jak jest tak ciepło to nie mam na nic innego ochoty :D

      Usuń