Image Map

20.05.2013

Day 140

WEEK 21
Colorful water drops

Today, for the first time I felt the holidays and found time to play some shots.




The weather is perfect, it is warm (but not boiling hot), blowing a cool breeze - it is great!



Photos is a lot, because I could not decide to show you just one. I hope you will like it :)



In the near future on the blog are gearing up changes, so stay tuned!



* * *


Dzisiaj po raz pierwszy poczułam wakacje i znalazłam czas, żeby trochę pobawić się zdjęciami. 




Pogoda jest idealna, jest ciepło (ale nie upalnie), wieje chłodny wietrzyk - jest super ! 



Zdjęć jest dużo, bo nie potrafiłam zdecydować się na pokazanie Wam tylko jednego. Mam nadzieję, że będą się podobać :)



W najbliższym czasie na blogu szykują się zmiany, więc bądźcie czujni ! 




















6 komentarzy:

  1. Sliczne te zdjecia są *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałaś dziś :D lubię jak masz wakacje, bo ładnie tworzysz xd

      Usuń
    2. Haha xD
      Ja też lubię ten stan :D

      Usuń
  2. Wow, I love these photos:D Glitter and Water drops:D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!!! <3
    Lubię motyw wody na różnych rzeczach Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń